tirsdag, december 09, 2008

Tips til julegaver

Julen nærmer sig med hastige skridt, og traditionen tro, så er jeg ikke begyndt at at købe mine julegaver endnu.

Jeg har dog besluttet mig for at købe de fleste gaver online i år. Jeg tror min fra skal have noget udstyr til sin båd, eller måske et slips. Min mor fortjener lidt personlig pleje, eller måske et gavekort til det nye trægulv hun ønsker sig. Min søster kunne godt tænke sig at få en rigtig professionel blog, så måske det var en ide til hende.

Hver gang vi tænder for nyhederne, så handler det enten om Stein Bagger sagen, eller finanskrisen, men på trods at finanskrisen, så er det vigtigt at holde kontakt til sit reklamebureau, da det i disse tider er vigtigt at nå ud til sine kunder. Er man ikke så meget til den traditionelle form for reklame, så skal man måske tænke mere over i online markedsføring, så som SEO (Søgemaskineoptimering), eller online reputation management, som er et begreb der er blevet rigtig populært i forbindelse med Stein Bagger sagen.

Med ønske om en glædelig jul herfra.

Etiketter:

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

helt sikkert maaan .. professionel blog er the shit :)

13 december, 2008  

Send en kommentar

<< Home