mandag, januar 28, 2008

Blog om søgemaskineoptimering

Den sidste uge tid har jeg ikke fået blogget så meget, da der har været travlt med at lave søgemaskineoptimering for kunderne på det reklamebureau jeg arbejder på.

Der har dog været tid til at skrive lidt om 40 måder at skaffe links på. Det er en liste på 40 muligeheder for at skaffe links til dit site.

Mit indlæg om Wibroe, Duckert og Partners er ikke den eneste af slagsen. Der er indtil flere af mine konkullegaer der har blogget om WDP. :)

Til sidst vil jeg lige lave lidt reklame for et nyt site. Det er aNyhed.dk som er kommet i luften. aNyhed er en dansk udgave af digg.com. jeg har ikke noget med det at gøre, men syntes det er en god ide, så kig forbi aNyhed.

(Jeg har blandt andet et par artikler på aNyhed, som du kan stemme på her og her)